რუსულ ენაში
კრიტერიუმი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
სანიმუშო
|
ტექსტზე მუშაობა
|
კითხულობს დამარცვლით, ვერ პასუხობს მარტივ კითხვებს.
|
კითხულობს ნელა, პასუხობს მარტივ კითხვებზე, მსჯელობს.
|
კითხულობს კარგად, შეუძლია სათანადოა ადგილების მოძებნა, თანაკლასელის მიერ გამოთქმული აზრის გაგება.
|
კითხულობს გაწაფულად, გამომეტყველებით, შეუძლია ტექსტის ნაწილებად დაყოფა, თავისი აზრის დასაბუთება, სხვისი აზრის გაგება.
|
მონაწილეობა ჯგუფურ მუშაობაში
|
პასიურია, უჭირს სასწავლო რესურსის გამოყენება, შეცდომით გამოთქვამს საკუთარ აზრს.
|
შეუძლია ჯგუფურ მუშაობაში მონაწილეობის მიღება,პასუხის გაცემაგაკვეთილის შეფასების რუბრიკა
მარტივ შეკითხვებზე.
|
აქტიურია ჯგუფური მუშაობის დროს, პასუხობს მასწავლებლის მიერ დასმულ კითხვებზე.
|
აქტიურია ჯგუფური მუშაობის დროს, შეუძლია კითხვების დასმა, პასუხების გაცემა, თავისი აზრის ჩამოყალიბება.
|
ჩართულობა
|
პასიურია მასალის გადმოცემის დროს, უჭირს სხვისი აზრის გაგება
|
გებულობს გადმოცემულ აზრს, უჭირს საკუთარი აზრის დასაბუთება.
|
აქტიურია მასალის გადმოცემის დროს, ასაბუთებს მას და გებულობს სხვის მიერ გადმოცემულ აზრს.
|
აქტიურია, კარგად გადმოსცემს აზრს, ასაბუთებს, მოყავს არგუმენტები, გებულობს და პატივს ცემს სხვის აზრს.
|
დამატებითი დავალებების შესრულება
|
ვერ ასრულებს დამატებით დავალებას.
|
პასიურია დამატებითი დავალების შესრულებაში.
|
კარგად ასრულებს დამატებით დავალებას, აქტიურია.
|
მაღალ დონეზე ასრულებს დამატებით დავალებას, აქტიურია, ეხმარება სხვებს დამატებითი დავალების შესრულებაში.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий