gakvetilis gegma

რუსულ ენაში

კრიტერიუმი
დაბალი
საშუალო
კარგი
სანიმუშო
ტექსტზე მუშაობა
კითხულობს დამარცვლით, ვერ პასუხობს მარტივ კითხვებს.
კითხულობს ნელა, პასუხობს მარტივ კითხვებზე, მსჯელობს.
კითხულობს კარგად, შეუძლია სათანადოა ადგილების მოძებნა, თანაკლასელის მიერ გამოთქმული აზრის გაგება.
კითხულობს გაწაფულად, გამომეტყველებით, შეუძლია ტექსტის ნაწილებად დაყოფა, თავისი აზრის დასაბუთება, სხვისი აზრის  გაგება.
მონაწილეობა ჯგუფურ მუშაობაში
პასიურია, უჭირს სასწავლო რესურსის გამოყენება, შეცდომით გამოთქვამს საკუთარ აზრს.
შეუძლია ჯგუფურ მუშაობაში მონაწილეობის მიღება,პასუხის გაცემაგაკვეთილის შეფასების რუბრიკა
მარტივ შეკითხვებზე.
აქტიურია ჯგუფური მუშაობის დროს, პასუხობს  მასწავლებლის მიერ დასმულ კითხვებზე.
აქტიურია ჯგუფური მუშაობის დროს, შეუძლია კითხვების დასმა, პასუხების გაცემა, თავისი აზრის ჩამოყალიბება.
ჩართულობა
პასიურია მასალის გადმოცემის დროს, უჭირს სხვისი აზრის გაგება
გებულობს გადმოცემულ აზრს, უჭირს საკუთარი აზრის დასაბუთება.
აქტიურია მასალის გადმოცემის დროს, ასაბუთებს მას და გებულობს სხვის მიერ გადმოცემულ აზრს.
აქტიურია, კარგად გადმოსცემს აზრს, ასაბუთებს, მოყავს არგუმენტები, გებულობს და პატივს ცემს სხვის აზრს.
დამატებითი  დავალებების შესრულება
ვერ ასრულებს დამატებით დავალებას.
პასიურია დამატებითი დავალების შესრულებაში.
კარგად ასრულებს დამატებით დავალებას, აქტიურია.
მაღალ დონეზე ასრულებს დამატებით დავალებას,  აქტიურია, ეხმარება სხვებს დამატებითი დავალების შესრულებაში.

Комментариев нет:

Отправить комментарий